torsdag 9 september 2010

Förvirrad ruvare

Det finns en anledning till att det står på testförpackningarna att testet skall kastas efter 10 minuter då resultatet kan avläsas. Men det gjorde ju inte jag. Och nu på 24h har det blivit till ett tydligt plus.

Första testet CB var alltså neg, men efter 15 min kunde man se ett spökstreck i ett visst ljus. Imorse testade jag negativt med ett billigt test. Och genast efter det så kollade jag i skåpet var min man gömt det tidigare testet (CB) och det hade under natten blivit till ett tydligt plus. Men detta är ju ett falskt plus, givetvis. Jag borde bara ha testat kollat och kastat testet.

Och sen då jag läste på nytt igenom texten som fanns på billiga testet så stod det att man skall testa dagen efter förväntad/utebliven mens. Så egentligen är det ju för tidigt med det testet då. Men med CB kan man testa 4 dagar före och få positivt. Och det var ju inte positivt, då.

Så nu försöker jag klänga mig fast vid varje möjliga lilla chans det skulle kunna finnas kvar och försöker googla på testbilder etc. Jag vet ju liksom att det är kört och att det nog bara beror på zumenonen att jag inte blöder ännu.

Men jag hänger mig fast på den lilla sköra tråd som finns kvar. Det känns som om det borde vara min tur nu!

7 kommentarer:

  1. Tiedän tunteen, tiedän niin hyvin! Se ON sun vuoro! Fingers crossed!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj... vad jag hoppas för din skull! Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas...................

    SvaraRadera
  3. Och jag håller alla mina tummar!!!!! =)

    SvaraRadera
  4. Och jag håller mina tummar! Och tår! Det bara måste vara ett plus där imorgon!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas och håller tummarna för ett plus imorgon!

    SvaraRadera
  6. Hur är läget? Hur mår du? Var snäll och låt oss veta!

    SvaraRadera