onsdag 8 september 2010

Digitala test

Jag borde ha köpt ett digitalt test i stället. ca 15 min efter att ha gjort det negativa testet så gick jag omkring med det i handen och skiftade det mot olika ljus och tycker mig se ett trådsmalt streck då man lutar testet mot vänster. Sen så tyckte min man också sig se någonting. Så nu går jag som på nålar. Jag menar, det var ju negativt. Det ÄR negativt. Men vad är det där lilla strecket? Ett spökstreck?Och var är mensen?

Fattar ni hur hårt jag kommer nerfallande imorgon då jag testar neg igen, eller mensen börjar?!!BOOOOOM!!

Så här ser ett INTE gravid test ut efter 24h:

1 kommentar:

  1. En koskaan saanut CB:llä haamuja, mutta tuo näyttää ihan samalta kuin mun viimeisin plussatikku näyttää yhä ja mähän plussasin jo tammikuussa. Oon höperönä säilyttänyt sen. Voi kun toivon teille oikeasti plussaa tästä. *kram*

    SvaraRadera