onsdag 8 september 2010

Ruvardag 12

Efter att ha gått omkring hela dagen på jobbet och känt efter och funderat på en ev graviditet så bestämde jag mig för att testa idag eftersom ingen mens dykt upp än. Inget plus på min clearblue inte. Så jag antar att det är kört för den här gången. Jag vet att officiella testdagen är på fredag och så, men skall nu börja ställa in mig på att mensen sätter igång när som helst.

Känner mig annorlunda och det magonda är inte som det brukar, men om jag skulle vara gravid så tror jag nog att det borde synas redan.
Trodde mig tom se ett litet söpksteck just men nej, det är nog negativt.
Inte direkt vad man hoppats på!!

3 kommentarer:

  1. possitivt tänkande var det , det här kommer att gå bra!

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej, Man blir ju känslomässigt helt utpumpad av ett minus ! Jag hoppas ju naturligtvis att det ska hinna ändra sig tills på fredag så jag håller fortfarande mina tummar!
    Stor kram på dig //M
    http://ledsenihemlighet.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Fy vad jobbigt att få se ett minus, men jag hoppas fortfarande för er! Kram.

    SvaraRadera