torsdag 22 april 2010

Dagen före dagen!

Igår kväll var det pregnyldags. Hade tappat lappen med instruktionerna så jag gjorde det ur gammalt minne. Kändes lite osäkert och sen då jag sprutade in det och det inte sved ett dugg så var jag säker på att jag gjort något fel :) Men idag gör det ont på det stället, så något hände väl. Idag har jag mått lite illa och känt mig stor och haft ont i magen. Detta har varit den första riktigt jobbiga dagen under denna omgång.

Imorgon på morgonen skall vi infinna oss vid sjukhuset. Vi börjar ju dagen med att sitta i bil ca 3 timmar och sen följer puntkionen.

Tackar alla för alla underbara pepp-kommentarer jag fått. Det bara måste ju gå bra eller hur?

Har bestämt mig att jag inte skall läsa några fler skräckhistorier. Har läst om så många mardrömspunktioner som jag kunnat hitta. Dum som man är. Men å andra sidan så vill jag inte åka dit fullt ovetande om vad det kan vara för något. Jag vill veta på förhand, jag vill veta om det gör ont. Med tanke på min historia så kommer det att göra ONT!!

Man hoppas ju att man inte skulle vara så smärtkänslig, men vad gör man?!!

Håll tummar, tår och muttor imorgon vid 9.30-10.30 tiden. Det är då det smäller, eller suger eller...ja händer!

3 kommentarer:

  1. All lycka! Jag har varit med om 5 äggplock och inget av dem har gjort ont. Oroa dig inte! kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert att gå rätt bra och ni får många fina ägg! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  3. Tack tack SNÄLLA för Awarden!!!

    Jag blev SÅ glad!!!

    Den värmde verkligen!

    Vi gillar visst julen båda två :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera