onsdag 14 april 2010

Sprutdag 3

Idag är den tredje dagen som jag sprutar. Det har gått riktigt bra. Men för en stund sen blev jag lite skraj, då jag drog ut nålen kom en stor droppe blod med, det liksom "vällde ut" ur mig. Det har det inte gjort de senaste gångerna. Tänkte att jag nog kommit åt något inre organ. Sen började vi kolla i pappren och min man sa att jag sticker för nära naveln. Måste sticka längre ner imorgon.
Är det farligt om det kommer mycket blod då man drar ut nålen? Har ni haft så?

Så där annars har jag inte känt så mycket ännu. lite som ÄL-ont har jag haft och nu efter att jag sprutat så gjorde det lite ont i magen. Men det lär väl bli värre. På fredagen skall jag på VUL och se vad som händer. Jag har bara en dos på 100 så vi får se om det räcker till.

Ja, just det och takussa skrev ju punkt 11 som jag glömt.

11. Plus på testet =)

Hoppas att jag skulle få det. Då får man börja en helt annan lista. Men det är en lång väg tills dess.

4 kommentarer:

  1. Inte farligt. Det är bara blod, inte Puregon :)

    SvaraRadera
  2. Ok bra. Idag gick det mycket bättre. Kom inget blod alls.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det inte kom något mer blod. Jag fick blod första gången jag stack mig, men sedan fick jag tipset att inte sticka så långt ner och då gick det bra.

    SvaraRadera
  4. Jag har fått flera droppar blod vid flera tillfällen ;) Det är säkert ingen fara!!

    SvaraRadera