söndag 25 april 2010

Imorgon blir det (förhoppningsvis) insättning

Två dagar har förflutit sen äggplocket och jag har varit riktigt sjuk. Gårdagen var grym och jag trodde redan att jag blivit överstimulerad. Men man är ju så uppsvälld att minsta lilla tarmrörelse gör ont. På kvällen var det bättre. Min pappa kom hit med en pizza och tvingade mig runt kvarteret, varje steg gjorde ont men det var ändå skönt att vara ute.

Idag har jag känt mig mycket bättre och det har varit en solig dag så vi har varit ute och kört en stund och suttit i solen. Har inte haft några blödningar idag, det är bara lugesteron som kommer ut.

Imorgon blir det återbesök och insättning på sjukhuset. Vi fick tid till eftermiddagen och det var aldrig tal om att jag skulle ringa eller något utan ni kommer då punkt. Bestämde mig för att ändå ringa på morgonen för att klargöra att det blir insättning. Ser framför mig skräckscenariot att vi kör 300km dit och så säger de, nämen har ingen ringt er? Allt sket sig! Så jag ringer dit på morgonen och klargör att det har hänt något, sen kör vi.

Om allt går bra kanske jag orkar shoppa en liten stund imorgon ;) Man borde ju passa på då man är i en främmande stad. Beroende på hur jag mår.

Spännande tider!

3 kommentarer:

  1. Vi fick också bara en tid och inget mer, men jag var så nervös så jag var tvungen att ringa på morgonen och kolla.

    Hoppas att allt går bra imorgon och att ni får tillbaka ett riktigt guldägg!

    SvaraRadera
  2. Ihan jännittää sinun puolestasi. Peukkuja!

    SvaraRadera
  3. Löysin tänne..
    Jännittäviä aikoja elätte. Ikävää, että tulit nuin kipeäksi punktiosta.
    Toivotaan hyviä uutisia!

    SvaraRadera