måndag 19 april 2010

Sprutdag 8 och biverkningar

Nu har jag börjat känna av biverkningarna. Huvudvärken håller i sig längre. Ibland då jag gör snabba rörelser så sticker det till i äggstockarna. Och lite illamående har jag också. En känsla av att jag håller på att få feber finns också här. Utöver detta är jag hur trött som helst.

Tänk, det skulle kunna vara graviditetssymptom. Hur härligt skulle inte det vara!?!

Tack MDB för ditt svar om yogan. Om det fortsätter så här så får jag nog skippa yogan. Men om det känns okey så åker jag med. Skulle ju kunna berätta hur det ligger till för yoga instruktören, men det är en "halvbekant" så jag känner inte mig riktigt bekväm i att berätta.

Imorgon skall jag VUL. Då får jag se hur det ser ut därinne.

3 kommentarer:

  1. Jag ska oxå på VUL imån!
    Lycka till!
    Kram
    m

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för VULet imorgon!!!!
    Massor med äggblåsor ska där finnas =)

    KRAM

    SvaraRadera