söndag 9 maj 2010

Över för den här gången

igår kväll klockan 00.40 kom första bruna flytningen och jag bara visste att det var över. att testa kändes så onödigt. Men gjorde ändå ett negativt test i morse. Är mest arg och sur för att det inte lyckades, inga tårar här inte. Blir nog dock inget morsdagsfirande för oss denna gång.

Nu om man helst visste om man hade något i frysen eller inte. Får ringa sjukhuset imorgon och se om de fått svar från det andra sjukhuset.

Det som stör mig allra mest nu är att vi nog inte hinner med en ny omgång före hösten. Jag vill ju börja på nytt genast. Så just nu känns allt så väldigt långt borta igen.

10 kommentarer:

  1. Voi Mikaela, olen niin pahoillani. Jouduit kestämään niin paljon piikkejä ja pelkoa, mutta taistelit silti urheasti. En sano silti, että turhaan, vaan toivon, että teillä on pakkasessa hyviä alkioita!

    *hali*

    SvaraRadera
  2. Niin minäkin toivon, että olemmat olisi hyvää laatua olevia jotka saisivat muuttaa minuun mahdollisimman nopeasti.

    SvaraRadera
  3. Åh vad tråkigt att det inte gick vägen. Håller tummarna för att det finns några som ligger och väntar i frysen. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad jag lider med er! Förstår att det känns tungt just nu. Vet precis vad ni går igenom...Hoppas att det blir ett positivt svar från sjukhuset./A

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt att det inte gick vägen! Hoppas på bättre lycka nästa gång!

    SvaraRadera
  6. Har tänkt på er och hoppats för er skull! Ganska konstigt egentligen, med tanke på att jag inte känner er...

    Går själv och väntar. Hoppas på att mensen INTE kommer på tisdag...

    M

    SvaraRadera
  7. Vad kan man säga... *kram*

    SvaraRadera
  8. Voi ei, en osaa sanoa muuta kuin että olen tosi pahoillani!

    SvaraRadera
  9. :( Fan också. Det här är inte rättvist! Jag är jätteledsen för er skull...tänker på er.

    Många kramar!

    SvaraRadera