måndag 3 maj 2010

Ruvardag 7

Då jag kom hem från jobbet kommer mina grannar emot. Nu hade de fått sin bebis tydligen. De kom emot med vagnen. Jag sa enbart hej och log. Så jobbigt. Sen kommer jag in och slår på datorn, boom...."har just varit på ultra allt såg bra ut, är i vecka 13." En bekant via jobbet som har tre underbara döttrar. Så orättvist att såna som redan har skall få mera och vissa blir utan.

Det sticker och värker i magen. Precis som igår, både i äggstockarna och i livmodern. Ibland känns det positivt att det sticker, ibland som om det är kört. Lite huvudvärk emellanåt.

Vet inte vad jag skall tro!

1 kommentar:

  1. samma problem här... man vet inte riktigt vad man ska tro.. jag vågar tyvärr inte tro någonting utan tar dagen som den kommer och ser vad som väntar =)

    Lykka till!
    kram

    SvaraRadera