söndag 2 maj 2010

Ruvardag nånting

Har tappat räkningen, orkar inte kolla nu.

Har haft lite känningar i nedre delen av magen. Har kommit fram till att det nog är livmodern. Lite stick i äggstockarna också. Svårt att säga. Man liksom känner efter så mycket att det blir för mycket. En hel vecka kvar av pinan. Måndag och tisdag kommer att gå bra, har en del jobb då, men resten av veckan längtar jag inte efter. Min man är på jobb och jag jobbar endast dagtid. Jag har alltså hela kvällarna till att surfa på nätet och överbelasta min hjärna.

Kommer att bli en lång vecka.

Kommer ni ihåg att jag berättade att jag har en ung kusin som skall få barn. Såg ett fotografi på henne för några dagar sen och tänkte HERREGUD, hur kan man vara så stor om man har nedkomst efter 7 veckor. Idag fick jag veta att hon ligger på sjukhus för att hon har alldeles för mycket fostervatten. Och skall troligtvis ligga kvar tills bebisen kommer ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar