söndag 16 januari 2011

En fråga

En fråga: Vilken vecka är jag i? Mensen började 20.12 och FET skedde 5.1.
En till fråga: Är det vanligt att CB:s veckoindikator gav 2-3 eller borde det ha varit 1-2?? (Eller betyder det bara att jag är jättegravid =)

Jag kan helt enkelt inte fatta det här. Jag sitter med testet bredvid mig hela tiden och tittar på det med 5 minuters mellanrum för att se att den inte ändrat sig, så att det står inte före Gravid.

Skall ringa kliniken på tisdagen och se när jag får tid till ett ul så jag får se om det faktiskt finns något där. Hinner nog inte före den 25 då vi åker till solen.

4 kommentarer:

  1. Grattis !! Det verkar bli ett väldigt bra år för oss båda ;) Jag fick oxå "gravid 2-3" på mitt test på ruvardag 12 och tyckte det va konstigt. Men nu några veckor senare så börjar jag tro på detta ! Att jag troligtvis är gravid på riktigt !! Önkar dig all lycka och det ska bli kul att följa din resa ! ;)
    Kram M
    http://ledsenihemlighet.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Det känns helt obeskrivligt otroligt!

    SvaraRadera
  3. Tja... Det ÄR ju faktiskt så. För du hade 5-dagars och jag 3-dagars eller hur? Och jag är 4+0 och du därmed 4+2? Och det blir i clearbluespråk 2+2 = 2-3 veckor...

    SvaraRadera
  4. FC: Tack, jag är helt ute och cyklar med alla dessa numror. Skall läsa in mig. Idag borde ju vara 4+3 då. Spännande!

    SvaraRadera