måndag 24 januari 2011

Vecka 6 (5+3)

Vaknade inatt av att jag hade så ont i brösten då jag svängde mig. Lite illamående har jag också, mest kvällstid fortfarande. Inte så mycket mer. Läser om andra som spyr och har sig och är trötta. Blir det så för mig också om någon vecka?

Angående Postafen så svarade min läkare att det är ok att jag tar det OM jag kräks, inte om jag "bara" mår illa. Max två per dag. Hon skrev att det inte raporterats några missbildningar vid användning av Postafen. Så jag skall köpa med lite. Om jag använder det beror ju på hur jag mår. Men det känns skönt att ha med.

Nu är det bara att packa det sista och jobba lite och sen bär det iväg till Thailand. Vi hörs!



6 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en underbar semester!

    SvaraRadera
  2. Snubblade in här via google. Vill naturligtvis säga grattis till plusset!!!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag läst ikapp lite och tänk att ni plussat!!!

    SvaraRadera
  4. Hej! Har inte läst på evigheter, har fullt upp med bebis på min front. Också kikar jag in och ser att du äntligen är gravid. GRATTIS! (Nu bölar jag också:-)
    /Lillstrumpa

    SvaraRadera
  5. är du tillbaks från Thailand än?

    SvaraRadera