lördag 15 januari 2011

Nervös

Jag är så nervös att jag mår illa. Tänk om???
Har försökt få denna dag att gå snabbt men den bara fortsätter. Jag försökte gå ut och gå en stund i -28 grader. Kom ett varv runt kvarteret, sen blev det för kallt. Har sett Sex and the city 1 och American pie 2 i brist på annat att göra. Sen kollar jag på tester på nätet. ena sekunden är jag säker. Andra inte!

Molvärken i livmodern håller i sig fortfarande. Illamåendet är nog säkert bara för att jag är så nervös.

Tänk om det inte kommer ett plus imorgon, vad gör jag då?

6 kommentarer:

  1. Jag vet att värk kan betyda olika saker, men jag hade molande mensliknande värk from några dagar före testdag. Hoppas det är detsamma :) Hoppas du kan sova lite i natt.

    SvaraRadera
  2. Hoppas på ett plus imorrn med! Kram!

    SvaraRadera
  3. Halkade in här och har läst många av dina inlägg. Ang testet så är det ju positivt. Det ska ju inte spela nån roll hur starkt eller svagt det är. Att du fick ett plus den där förra gången berodde nog på att du tittade efter för lång tid. Det står väl det på testet att streck som uppkommer efter typ en timme är ogiltiga.
    Men det där vackra plusstrecket kom ju direkt.
    Jag håller tummarna för ett likadant imorrn. Stor kram

    SvaraRadera
  4. Ja kära nån vad spännande!! Håller tummarna för att det där vackra plusset (för att sno ett så ljuvligt uttryck från mirakelmamman) finns kvar imorgon :0)

    Försök andas - morgondagen kommer snart, snart, snart...

    kramar

    SvaraRadera
  5. Jag tänker bara ge en liiiten varningens pekfinger. Det mest okänsliga testet på marknaden är det digitala. Jag kan inte riktigt med det på grund av det. Och på grund av att blinkandet får mig att känna att jag tittar på en bomb som tickar ned.

    Men det jag skulle säga är att jag varit med om att jag fått negativt samtidigt som jag fått positivt på vanligt cb. Vanliga cb hade rätt. Det var bara lite för lite hormon ännu för att det skulle visa sig på digitalen. Det var visserligen ingen bra grav men ändå. Svaga plus kan göra att cb digital ger ett falskt minus.

    Det sagt så håller jag tummarna ännu mer för ett plus även med digital

    SvaraRadera
  6. Jag fick mitt vackra plus! Jag var också lite orolig för det digitala imorse men bestämde ändå för att använda det. Nu är jag glad att jag gjorde! Många kramar!

    SvaraRadera