fredag 14 januari 2011

Ruvardag 9

Idag kändes det en stund som om jag hade ägglossning, höll på i typ 10 min. Lite illamående och allmänt nere. Men betydligt bättre än igår. Hade fått en rosa-gul-apricosfärgad flytning. Säkert inget farligt.
Har ont i brösten och ryggen.

Åt enorma mängder med turkiska peber igår och nu är hela insidan av munnen sönderbränd och allt smakar järn. Brukar få såndär måste-få-salmiak-nu-känsla nu som då och då går det åt mängder. Undrar vad embryona tycker om salmiak?

(Jag har lite tänkt att jag eventuellt skall tjuvtesta imorgon, det är ju tidigt men vill veta.)

8 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna!
    Att allt smakar järn är väl ett mycket bra tecken dessutom! <3

    SvaraRadera
  2. Åren går: Jag tror nog det smakar järn bara för att jag åt så mycket salmiak, men man kan ju hoppas =)!!!
    Puma: Jepp, det är lite nervöst.

    SvaraRadera
  3. Förstår att du vill testa, de där dagarna innan testning är ju olidliga. Håller i alla fall tummarna inför imorrn. Kram!

    SvaraRadera
  4. MDB: lite spännande är det allt. Är rätt så säker på att det blir ett neg. Men värken i magen ger lite hopp.
    Kram,
    Mikaela

    SvaraRadera
  5. Taidan eläytyä vähän liikaa sun tuntemuksiisi kun olen ihan tulisilla hiilillä täällä! Toivon niin kovasti teille plussaa ja kyttäänkin blogiasi heti huomenna uudelleen!

    SvaraRadera
  6. Alltså, våra embryon verkar ju inte ha fattat att de är tillverkade olika dagar. RD4=diarré, RD9=lite färgad flytning. Kan vi bestämma RD11=plus också?

    SvaraRadera
  7. FC: Gärna bestämmer jag dag 11 plus!!! Vi gör kanske världshistoria här =)

    SvaraRadera